Історія Astra
Друге покоління
Історія моделі Opel Astra G
Покоління друге (1998-2004)
Нове покоління: краще, швидше, стильніше
Водночас, аби відповідати своїй динамічній зовнішності, купе та кабріолет Opel Astra оснащувалися лише найбільш потужними двигунами в гаммі моделі. Так, «на вершині» знаходився варіант з бензиновім 2-літровим турбо-мотор потужністю 190 к. с., що у поєднанні зі спортивною «механікою», забезпечував прискорення 0-100 км/г лише за 7,5 секунд та максимальну швидкість 245 км/г. А шанувальники «автоматів» могли обрати 2,2-літровий «атмосферник» на 147 к. с.
Проте найбільш спортивними варіантами Opel Astra G стали не купе та кабріолет від Bertone, а версія OPC від власного підрозділу Opel Performance Centre.
Поява першої версії Opel Astra OPC
Наприкінці 1990-х та на початку 2000-х років, Бренд Opel прагнув ще більше підвищити власну репутацію, в тому числі і за рахунок появи спортивних версій автомобілів. Тому того часу було створено окремий підрозділ OPC (Opel Performance Centre), що мав впроваджувати гоночні технології у серійні автомобілі. Модель Opel Astra OPC стала однією з перших в цій серії.
За основу брали 3-дверний хетчбек, додавали різноманітних спортивних аксесуарів: аеродинамічні елементи, великі колеса, тощо. А «серцем» автомобіля був 2-літровий 160-сильний атмосферний двигун X20XER. Проте недовго. Дуже швидко версія Opel Astra OPC зазнала кардинальних оновлень та отримала турбо-мотор Z20LET: дві сотні його «конячок» одразу зробили Opel Astra OPC одним з найбільш потужних та найшвидших «гарячих хетчбеків» свого часу.
До речі, були і більш спортивні варіанти. Мова йде про версію Opel Astra DTM та концепт-кар Xtreme: величезний 4-літровий V8, потужність 444-500 к. с., двері у вигляді «крила чайки». Та лімітований одинарний випуск — адже перший являв собою болід для перегонів DTM, а другий був створений лише як шоу-кар.
Сім місць — у компактному форматі
Кажуть, що до створення Opel Zafira приклали руку спеціалісти Porsche Engineering. А ще кажуть, що розробка автомобіля почалася у середині 1990-х років. Хто знає?...
Ми лише знаємо, що поява першого покоління мінівену Opel Zafira стала справжньою революцією. Справа в тому, що того час вже існували мінівени на основі моделей С-класу, проте всі вони пропонували п’ять місць. А модель Opel Zafira стала першою, що запропонувала 7-місний салон. Причому завдяки системі складання Flex 7, сидіння третього ряду утворювали плоску підлогу та майже не зменшували корисний об’єм багажного відсіку. Вперше мінівен показали у 1997 році, а вже у 1999-му розпочалося його серійне виробництво. І це був лише початок...