Перейти далі
Друге покоління

Історія Zafira

Друге покоління

Історія моделі Opel Zafira B

Покоління друге (2005-2011)

Еволюція моделі: ще більше, ще краще, ще потужніше

Якщо необхідно розповісти все про мінівен Opel Zafira B лише одним словом, то нехай це буде слово «еволюція». Саме так: нове покоління сімейного вену Opel Zafira, що з’явилося у 2005-му році, стало краще за попередню модель Opel Zafira A по всім ключовим напрямкам.

 

По-перше, автомобіль суттєво зріс у розмірах: довжина — 4,47 м, ширина — 1,8 м, висота — 1,64 м, колісна база — 2,7 м. Все це суттєво впливало на простір салону (звісно 7-місного та з системою Flex7) і розмір багажного відсіку. По-друге, помітно розширилась й гамма двигунів нової моделі: покупцям пропонувалися бензинові та дизельні мотори з робочим об’ємом 1,6-2,2 л, що працювали у парі з «механікою» або «автоматом». Планове оновлення 2008-го подарувало ще й нові силові агрегати — більш сучасний 1,6-літровий бензиновий двигун TwinPort та 1,7-літровий турбодизель CDTi.

Звісно, найбільш потужним та швидким став мінівен Opel Zafira OPC. Розробники знову вирішили поєднати зручність та простір великого кузова зі спортивним оснащенням «гарячих хетчбеків». Отже нова версія Opel Zafira OPC отримала 2-літровий бензиновий турбодвигун з потужністю 240 к. с. та крутним моментом 320 Нм — знову еволюційне зростання відносно попередника!

 

Ззовні модель Opel Zafira OPC вирізнялася аеродинамічними накладками та бамперами. А ще її можна було впізнати за подвійною вихлопною системою позаду. У салоні увагу привертали спортивні сидіння Recaro та традиційне синє прострочування. Нарешті, версія Opel Zafira OPC пропонувала власнику систему налаштувань шасі IDSPlus 2 — що підкреслює технологічність автомобіля.

Цікаво, що використання надсучасних технологій було характерно не лише для версії OPC, а й взагалі для моделі Opel Zafira другого покоління. Ось наприклад...

Надсучасні технології, яких ви не чекали

Уявіть собі: початок 2000-х років, звичайний невеличкий вен для сім’ї, турбодизель під капотом — чи це є причиною, аби створювати нудний автомобіль? Схоже, інженери Бренду Opel голосно відповіли «Звісно ні!» — та запропонували для моделі Opel Zafira B декілька цікавих техновинаходів.

 

По-перше, систему комплексного налаштування IDSPlus: одним натиском кнопки характер автомобіля можна було зробити більш економним та зручним, чи більш спортивним. По-друге, ця система могла доповнюватися електронно-керованими амортизаторами CDC, завдяки чому автомобіль пропонував більш комфортну, чи більш жорстку підвіску. Нарешті, автомобіль Opel Zafira B також отримував інноваційну світло-оптику з технологією AFL: біксенонові адаптивні фари. І все це на сімейному мінівені початку 2000-х років!

Від Opel Zafira зриває дах! Ну... майже...

Свого часу мінівен Opel Zafira B став основою для сміливого проекту концепт-кару Libertin від компанії Car Top System, що займається розробкою автомобілів-кабріолетів. А саме — створенням механізму даху, що складається.

 

Намагаючись привернути до себе більше уваги та підкреслити власні «ноу-хау», німецька компанія Car Top System на основі моделі Opel Zafira B створила зручний сімейний вен-кабріолет з м’яким складаним 3-секційним дахом. Загалом концепт-кар зберіг пізнаваний дизайн моделі Zafira та боковій стійки кузова. Одночасно з цим, концепт отримав м’який дах, що міг складатися лише за 30 секунд та ховатися у ніші багажного відсіку: ось і справді — Opel Zafira «зривала дах»!

Звісно, вен-кабріолет не став серійним — це була лише незвична яскрава ідея та цікавий факт у насиченій біографії моделі Opel Zafira B. Проте автомобіль і без того став справді «улюбленцем покупців»: він чудово продавався, завдяки чому залишився у виробництві ще на декілька років навіть після запуску Opel Zafira третього покоління.