Історія Corsa
Друге покоління
Історія моделі Opel Corsa B
Покоління друге (1993-2000)
Історія Opel Corsa: хетчбек з 1990-х, що народжений завдяки концепт-кару
Після успіху першого покоління моделі Opel Corsa А питання про наступника навіть не підіймалося — звісно «ТАК»! Однак підіймалося інше питання: а яким саме мав стати цей наступник? Відповідь дав дизайнер Хідео Кодама (Hideo Kodama) — справжня легенда Бренду. Саме Хідео Кодама та ще декілька відомих дизайнерів, у 1983 році створили концепт-кар Opel Junior, який і став однією з «відправних точок» для Opel Corsa В.
Отже, концепт-кар Opel Junior мав вигляд 3-дверного хетчбеку довжиною лише 3,41 м, проте автомобіль вирізнявся гарною аеродинамікою, низькою лінією капоту, великою площею засклення. Концепт-кар Opel Junior отримав 1,2-літровий 55-сильний бензиновий двигун та особливо компактну задню підвіску. Проте завдяки оригінальній конструкції, чудовим аеродинамічним показникам, загальній компактності та легкості (650 кг), цієї потужності вистачало для максимальної швидкості 150 км/г та прискорення 0-100 км/г за 15 секунд — досить пристойні показники для міського авто кінця ХХ сторіччя. Таким чином, концепт-кар уособлював собою принцип «розумного достатку».
Безліч варіацій, безліч країн
Opel Corsa В: перший 3-циліндровий двигун
Проте все змінило оновлення моделі від 1997 року. Під час планового фейсліфту автомобіль Opel Corsa В також отримав і новий силовий агрегат: 1-литровий 3-циліндровий бензиновий атмосферний двигун. Мотор сімейства «Family 0» пропонував потужність 55-58 к. с. в залежності від конкретного налаштувань, версії автомобіля, ринку збуту.
Проте геть не потужністю вирізнявся новий двигун, а спробами знизити споживання палива завдяки зниженню внутрішнього тертя (відсутність одного циліндру) та оптимізації циліндрового робочого об’єму (0,33 л — лежить у межах оптимального робочого об’єму 0,3-0,5 л для одного циліндру). Таким чином, ще наприкінці 1990-х років модель Opel Corsa В, навіть незважаючи на свій легковажний вигляд, закладала основи для майбутнього розвитку, пропонуючи нову ідею — невеликі 3-цилиндрові двигуни для компактних авто. Що, зрештою, стало загальноприйнятим у автомобільному світі.