Перейти далі
Група Stellantis в Україні провела прес-конференцію і поділилася результатами роботи за 9 місяців 2021 року

Stellantis розповідає

Перегляньте відеозапис пресконференції

Група stellantis в україні провела прес-конференцію і поділилася результатами роботи за 9 місяців 2021 року

 
  • Підсумки діяльності Бренду OPEL за 9 місяців 2021 року.
  • Запуск нових продуктів. Які новинки вже представлені в Україні і що очікувати до кінця року.
  • Лідери ринку LCV автомобілів. Впевнена робота з корпоративними клієнтами і нові великі контракти.
  • Розвиток дилерської мережі — присутність в кожному регіоні.

20 жовтня 2021 року
19 жовтня 2021 року Група Stellantis провела прес-конференцію, представники компанії поділилися результатами роботи і розповіли про плани на найближче півріччя.

Підсумки діяльності бренду Opel

Бренд OPEL постійно приділяє велику увагу активному розширенню дилерської мережі, оновленню модельного ряду і виведенню на ринок «гарячих» новинок, пропозицією вигідних кредитних умов для фінансування покупки, привабливим умовам гарантії та сервісного обслуговування — ця комплексна робота дає свій вражаючий результат і небувале зростання продажів.

 

За підсумками 9 місяців 2021 року, в Україні було реалізовано 971 автомобіль OPEL, що на 78% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Як результат, в серпні і у вересні 2021 року OPEL входить в список ТОП-20 найпопулярніших автомобільних Брендів. Таким чином, Бренд OPEL демонструє свій активний розвиток в Україні та постійне зростання продажів автомобілів в різних сегментах ринку. Кожен новий місяць приносить нові відмінні результати і дозволяє досягати нових вершин. Ніша комерційних автомобілів також стала міцною основою, на якій будується подальший успіх Бренду OPEL. Так, за 9 місяців 2021 року продано 290 комерційних автомобілів OPEL, що на 504% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Як результат, за підсумками 9 місяців 2021 року в сегменті комерційних автомобілів OPEL займає 8 місце в загальному рейтингу популярності Брендів і має в своєму розпорядженні частку 3,2% від загального ринку комерційних автомобілів.

Запуск нових продуктів бренду Opel

Однією з головних складових популярності і зростання продажів Брендів Групи Stellantis на ринку України є, перш за все, грамотно сформована модельна лінійка. Тому і в 2021 році OPEL було чим здивувати покупців і все ще передбачений запуск гарячих новинок.

 

Бренд OPEL продовжує активну роботу над розширенням власної модельної лінійки. Так, в березні в Україні стартували продажі оновленого OPEL Crossland. Автомобіль зберіг всі колишні переваги добре відомої моделі OPEL Crossland X, але тепер готовий додати нові — новий дизайн, нові технології, нові версії для покупців! А вже в липні Бренд OPEL представив друге покоління свого компактного бестселера: потужного, динамічного, абсолютно нового OPEL Mokka, в якому ідеально поєднуютьсязадорний характер і сучасні технології.

 

Але на цьому новинки Групи Stellantis не закінчуються, адже відповідно до глобального плану по електрифікації автомобілів групи, в Україні стартують продажі і повністю електрифікованих автомобілів. Так, в кінці року ми будемо мати можливість познайомитися з повністю електричним OPEL Mokka. Електромобіль OPEL Mokka-e поєднує в собі рух без вихлопних газів і захоплюючий драйв. Електромотор пропонує максимальну потужність в 100 кВт (136 к. с.) і крутний момент 260 Нм, причому все це можна отримати одразу після запуску — з першого обороту ротора! Швидкі реакції, спритність руху, хороша динаміка є ключовими характеристиками, які описують новинку-електромобіль.

Лідери ринку lcv автомобілів

Бренди Групи Stellantis є лідерами на ринку LCV, за результатами 9 місяців 2021 року Бренди PEUGEOT, CITROEN і OPEL сумарно мають 35,26% частки ринку з 3179 проданими автомобілями. І окремо Бренди показують небувале зростання в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року, так Бренд CITROEN показав зростання в 137,34% з 1913 проданими автомобілями. Але дійсно вражаюче зростання показує Бренд OPEL — зростання продажів в порівнянні з 2020 роком склало 504,17%! Все завдяки оновленню LCV лінійки Бренду і активній роботі з корпоративними клієнтами, які все частіше віддають перевагу автомобілям OPEL.

 

Маючи відмінно сформований модельний ряд LCV автомобілів Брендів, це дозволяє відповідати всім запитам клієнтів і пропонувати максимально різні автомобілі, починаючи автомобілями для швидкої допомоги, продовжуючи пересувними поштовими відділеннями і закінчуючи компактними пожежними автомобілями.

 

Ще одним важливим напрямком роботи Брендів в LCV-сегменті є автомобілі з системою повного приводу від компанії Automobiles DANGEL, яка вже 40 років оснащує легкий комерційний транспорт своєю фірмовою системою повного приводу. Одночасно з установкою DANGEL 4×4, автомобіль отримує захист двигуна, а також опціонально можна збільшити дорожній просвіт. Ще обов’язково посилюється підвіска — адже на поганих дорогах на неї більше навантаження. Плюс, — оскільки технологія і продукція DANGEL сертифікована Stellantis, на всі обладнані повним приводом авто, зберігається гарантія виробника, 2 роки без обмеження пробігу. Ще однією важливою перевагою є те, що система повного приводу реалізована не електронікою, а механічно, що в рази збільшує її надійність.

Розвиток дилерської мережі — присутність в кожному регіоні

Розвиток дилерської мережі один з основних факторів успішності Бренду OPEL в Україні, адже доступність автомобілів в своєму регіоні і близькість сервісних станцій — це ваш комфорт. Так, наша головна мета — мати дилерські центри та сервісних партнерів в кожному регіоні країни. І ми майже у мети!

 

Найбільш амбітним і швидким у розвитку Брендом в плані розширення дилерської мережі є OPEL. І ось чому. На січень 2021 року мережа OPEL налічувала 10 дилерських центрів, вже до жовтня місяця було відкрито ще 4 центри. Так, на даний момент ми маємо мережу, яка складається з 14 дилерів. Але і це не межа для 2021 року, адже до кінця року будуть відкриті ще 5 дилерів. Тепер Бренд буде представлений в таких регіонах: Суми, Чернігів і Рівне. А також, з’являться нові дилерські центи в Києві і Харкові. В результаті до кінця 2021 року дилерська мережа Бренду OPEL буде складатися з 19 центрів — вражаючий результат. Але на цьому розвиток мережі не зупиняється, адже оновлення існуючих дилерів вже почалося — буде змінена вивіска, вхідна арка, вуличний тотем — все відповідно до вимог Бренду.

Кожен рік — це новий виклик для брендів групи stellantis в україні. Але також це нові досягнення, нові контракти, нові партнери. Але незмінним залишається одне — турбота про клієнта і надання якісного продукту і послуг — це наш пріоритет.