Бренд Opel в Україні: зростання продажів і «перезавантаження» комерційної лінійки

OPEL В УКРАЇНІ

ЧУДОВІ РЕЗУЛЬТАТИ У 2020 РОЦІ

OPEL В УКРАЇНІ

ЧУДОВІ РЕЗУЛЬТАТИ У 2020 РОЦІ

Бренд Opel в Україні: зростання продажів і «перезавантаження» комерційної лінійки

 

  • Незважаючи на падіння автомобільного ринку України на 2,2% в 2020 році, Бренд Opel показав зростання продажів на 84%!
  • Бестселерами легкової лінійки Opel стали моделі Grandland X, Crossland X, Astra Sedan.
  • Протягом року відбувся дебют новинки Opel Corsa і перезапуск комерційної лінійки Opel — стартував продаж Combo Life, Zafira Life, Combo Cargo, Vivaro, Movano.
  • Бренд продовжив розширення дилерської мережі та розвиток послуг для комфорту клієнтів.

15 січня 2021 року
Київ. Бренд Opel в Україні завершив 2020 рік із позитивною динамікою продажів: реалізовано 732 автомобіля (легкові і LCV), що на 84% більше показників за 2019 рік. Важливо відзначити, що даний результат був отриманий в умовах зниження загального ринку в цілому: так, за підсумками 2020 року в Україні було продано 95,5 тис. нових автомобілів, зниження ринку склало 2,2% щодо результатів 2019 року. Крім хороших продажів, 2020 рік для Бренду Opel став роком ще кількох знакових подій — як в Україні, так і на світовій арені.

Відомі бестселери Opel і дебют нових моделей в Україні

Хороші продажі автомобілів Opel забезпечили, перш за все, вже відомі бестселери Бренду. Флагманом SUV-лінійки Бренду залишається кросовер Opel Grandland X: потужний і економічний турбодизель, сучасна платформа ЕМР2, високий рівень оснащення, просторий салон, хороший комфорт — і все це за досить привабливою ціною. Не дивно, що даний автомобіль став абсолютним бестселером з продажу в лінійці Бренду: за 2020 рік в Україні реалізовано 248 автомобілів Opel Grandland X, що на 92% більше відносно продажів в 2019 році.

 

На другому місці за популярністю розташувався ще один кроссовер — більш компактний, але також дуже універсальний міський автомобіль Opel Crossland X: в 2020 році продано 174 одиниць — на 102% більше відносно показників 2019 року. Трійку лідерів серед легкових автомобілів замикає седан Opel Astra з результатом в 156 автомобілів, зростання продажів щодо 2019 року склало 28%.

Крім того, 2020 рік став роком дебюту відразу декількох нових моделей Opel, які зі старту отримали певний інтерес покупців. Так, в гамі легкових автомобілів була представлена важлива новинка — шосте покоління європейського бестселера Opel Corsa. Продажі автомобіля стартували лише в середини 2020-го, а тому підсумковий загальний результат продажів за рік склав лише 37 автомобілів. Але можна не сумніватися, що модель Opel Corsa продемонструє більш високі результати продажів в 2021 році і отримає заслужений інтерес, як на ринку Європи. Адже Opel Corsa була нагороджена престижним титулом «Кращий Автомобіль Європи 2020 року в продажу» («Best Buy Car of Europe in 2020»). Ще одним важливим дебютантом 2020-го став автомобіль Opel Combo, який за підсумками року був проданий у кількості 84 одиниці. Причому модель Opel Combo пропонується відразу в двох виконаннях — пасажирська версія Combo Life і комерційний фургон Combo Cargo. Таким чином, модель Opel Combo відкриває лінійку комерційних автомобілів Opel — які відтепер представлені в Україні!

«Перезапуск» лінійки комерційних моделей Opel: дебют відразу на двох виставках

2019 рік пройшов під знаком «перезавантаження» Бренда Opel в Україні: дебютували нові моделі автомобілів, відкривалися нові дилери. Минулий 2020 року частково продовжив цей процес, але тепер — в сегменті комерційних автомобілів. Так, протягом 2020 року в Україні була представлена повна лінійка комерційних автомобілів Opel — всі моделі, від малого до великого: Combo Life, Zafira Life, Combo Cargo, Vivaro, Movano. Можна сказати, що протягом 2020 року сталась «перезавантаження» бренду в LCV-сегменті.

Перезапуск комерційних моделей Бренда є знаковою подією, і він не повинен був пройти непоміченим, навіть з урахуванням карантинних обмежень 2020 року. Тому представництво Opel в Україні підготувалося до участі відразу в двох спеціалізованих виставках — «АГРО 2020» і «КомАвтоТранс» — де і були представлені комерційні автомобілі Бренду Opel.

 

Завдяки запуску лінійки комерційних автомобілів, Бренд Opel знову повертається в LCV-сегмент як серйозний гравець і має намір помітно збільшити продажі в 2021 році.

Розвиток дилерської мережі та супутніх послуг для клієнтів

Незважаючи на всі проблеми і обмеження 2020 року, Бренд Opel продовжив розвиток власної дилерської мережі в Україні. Так, восени 2020 року відкрито два нових дилера Opel: «Адіс-Моторс» (Одеса) та «Ньютон» (Черкаси). Важливо відзначити, що в кожному випадку новий дилер є єдиним представником Opel в своєму місті — тобто Бренд активно розширює географію продажів.

У цілому за підсумками 2020 року, дилерська мережа Opel в Україні налічує 11 представників в різних містах країни: Київ (3 шт.), Дніпро, Львів, Запоріжжя, Полтава, Харків, Хмельницький, Одеса, Черкаси. Плюс чотири сервісних партнера, у яких можна провести сервісне обслуговування автомобіля без втрати гарантії: Київ (2 шт.), Івано-Франківськ, Житомир. Таким чином, оновлена дилерська мережа Opel дозволяє покрити всі ключові міста та області України.

 

Крім того, в 2020 році Бренд розвивав ряд супутніх послуг, які стали особливо актуальними в умовах карантинних обмежень. Одним з кращих прикладів є послуга перегляду складу автомобілів Opel в режимі «онлайн». Завдяки цьому, потенційний покупець може підібрати автомобіль з наявності по всіх складах в Україні — як імпортера, так і дилерів.

 

Ще одним прикладом є можливість запису на сервіс в режимі «онлайн». Дана послуга зацікавить вже існуючих власників автомобілів: тепер для проведення ТО не потрібно дзвонити і погоджувати час — досить лише заповнити зручну форму на сайті. Тим більше, що всі дилери Opel працюють за програмою фіксованої вартості ТО (в рамках одного регіону України, для однотипних робіт і автомобілів).

 

Нарешті, відзначимо додаткову турботу Бренду про свої вже існуючих клієнтів — для них діє програма допомоги в дорозі Opel Assistance.

Глобальні зміни Бренду: нове «обличчя», новий логотип, нові моделі

У 2020-му році Бренд Opel представив ряд видозмінених елементів власного образу, який можна описати одним коротким, але ємним девізом — «Новий Opel».

Змінилися буквально всі ключові елементи ідентифікації Бренду: нова емблема, новий шрифт, новий колір. Звичайно, змінився і дизайн автомобілів. Тепер передню частину новинок Opel прикрашає нове «обличчя» з фірмовою назвою «VIZOR»: плоска панель і характерні прямі чіткі лінії, які ніби об’єднують фари з решіткою радіатора, а також візуально розширюють автомобіль. У салоні новинки Бренду також отримали новий характерний елемент — кокпіт нового покоління «Pure Panel».

 

Вперше дана концепція зовнішнього дизайну з’явилася на концепт-карі Opel GT X Experimental. А перша реалізація подібної зовнішньої стилістики та оформлення салону для серійної моделі знайшла своє втілення в кросовері Opel Mokka нового покоління — головна новинка-дебютант 2020 року в Європі. Крім того, під кінець 2020-го було презентовано оновлений варіант автомобіля Opel Crossland X, який також отримав нове фірмове оформлення передньої частини.

Слід зазначити, що обидва автомобілі — Opel Mokka і Opel Crossland X — дебютують в Україні протягом 2021 року завдяки чому зможуть привернути увагу нових покупців до Бренду. Тому вже зараз можна констатувати: 2021 рік для Бренду Opel в Україні буде дуже активним і продуктивним. Нове «перезавантаження» і знайомство з Брендом триває!