ПЕРЕЙТИ ДАЛІ
OPEL відповідає на поширені питання від клієнтів

ПРЕДСТАВНИЦТВО OPEL 

ВІДПОВІДАЄ НА ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Представництво бренду OPEL відповідає на поширені питання від клієнтів

6 квітня 2022 року

З початком повномасштабної війни почалася нова реальність для українців, до якої потрібно пристосовуватися. Адже життя не стоїть на місці і скоро настане наша довгоочікувана перемога. Тому потрібно бути повністю готовим до цього, а також підготувати до цього свій автомобіль. Тому представництво бренду OPEL відповідає на найбільш поширені питання, які стосуються покупки та обслуговування автомобіля.

 

Основні питання стосуються таких важливих блоків — робота салонів, робота сервісних центрів та виконання зобов’язань по автомобілю, придбаному в кредит. Тому про все по черзі.

Робота салонів

  • Постало важливе питання — чи працюють зараз салони. На жаль, зараз відділи продажів не мають технічної змоги здійснювати комерційну діяльність у повноцінному форматі. Якщо вас цікавить статус поставки нового автомобіля чи ви хочете придбати новий автомобіль, слід зателефонувати вашому менеджеру особисто. Слід відмітити, що банки та сервісні центри відновили свою роботу у більшості регіонів, де не відбуваються активні бойові дії. Це дає змогу повноцінно придбати та зареєструвати новий або вживаний автомобіль через мережу дилерських центрів Stellantis в Україні (OPEL).
  • Але як наразі зв’язатися з дилерським центром? Для цього створена гаряча лінія, яка надасть актуальну інформацію по роботі салонів та надасть контактні номери. Телефонуйте за номером гарячої лінії 0-800-500-104 аби дізнатися актуальну інформацію.

Робота сервісних центрів

  • З початку війни відновлена робота сервісних центрів для обслуговування автомобілів бренду OPEL у більшості регіонів нашої країни. Дізнайтесь по телефону гарячої лінії 0-800-500-104 про найближчий працюючий сервісний центр.
  • Також відновлене постачання запасних частин для автомобілів, що дозволяє максимально покрити всі види ремонтних робіт, необхідних для приведення автомобілів бренду OPEL в працездатний стан. І все вище сказане підводить до того, що кожен клієнт може за потреби віддати свій автомобіль на сервіс для ремонту або планового технічного обслуговування.
  • Але постає зустрічне запитання — чи знімуть авто з гарантіі, якщо автомобіль не пройде вчасно ТО та/або перевищить дозволений ліміт перепробігу? Враховуючи ситуацію та воєнні дії на території України, компанією Stellantis Україна було прийняте рішення продовжувати здійснювати обслуговування автомобіля по гарантії у разі несвоєчасного проходження ТО та/або перевищення дозволеного пробігу. При цьому варто прийняти до уваги, що для забезпечення належної роботи двигуна вашого автомобіля ТО необхідно пройти за першої можливості.
  • Також є просте рішення для тих, хто виїхав закордон та потребує проходження ТО та отримання гарантійного ремонту. Адже знаходячись закордоном в будь-якій Європейській країні ви можете звернутися за допомогою до будь-якого авторизованого сервісного центру OPEL в країні вашого перебування. Для отримання послуг по гарантії вам необхідно надати в сервісний центр реєстраційні документи на автомобіль та сервісну книжку.

Виконання зобов’язань по автомобілю придбаному в кредит

  • З 24 лютого 2022 року банками призупинено розгляд кредитних заявок на придбання автомобілів в кредит, тому наразі кредит на автомобіль недоступний. Але якщо ви уже маєте авто придбане в кредит, то саме для вас наступна інформація.
  • Якщо плануєте виїхати закордон, то ви можете це зробити без попереднього повідомлення банку. Вам потрібно лише мати зелену карту і КАСКО в країні, куди ви направляєтесь. Зазвичай, зелену карту можна придбати онлайн на сайті СК (страхова компанія).
  • А якщо клієнт не встиг/не зміг пролонгувати КАСКО по кредитному авто, чи буде банк підіймати ставку по кредиту чи застосовувати штрафні санкції? Якщо у клієнта немає змоги пролонгувати договір КАСКО по кредитному продукту, банки не будуть застосовувати штрафні санкції. Також, по погодженню з СК, банки приймають договори з розбивкою на 2, 4, та 12 платежів, якщо це буде зручно для клієнта. Дану інформацію необхідно уточнювати безпосередньо у СК, де застрахований автомобіль.

Представництво бренду OPEL прекрасно розуміє вашу потребу в надійному та справному автомобілі. Саме тому ми докладаємо максимум зусиль для вашого комфорту та вашої безпеки.