Зустрічайте Новий повнопривідний Opel Grandland Electric AWD — можливості 4×4 та потужність 325 к. с.
- Блискавична прем’єра SUV найвищого рівня — перший електричний кросовер Opel з повним приводом AWD.
- Вражаюча потужність 325 к. с. (239 кВт), крутний момент 509 Нм, розгін 0-100 км/год лише за 6,1 секунди.
- Насолоджуйтесь довгими і екологічними подорожами — запас ходу на електроприводі до 501 км (WLTP).
- Можливості індивідуальних налаштувань відповідно до бажань водія: чотири режими водіння — 4WD, Sport, Normal, Eco.
Чотири режими руху, потужність 239 кВт (325 к. с.), запас ходу до 501 км (WLTP)
Технічні характеристики електричної новинки приємно вражають. Новий Opel Grandland Electric AWD оснащений літій-іонним акумулятором типу NMC ємністю 73 кіловат-години, завдяки чому він може подолати до 501 км (за правилами вимірювального циклу WLTP). Причому для підзарядки в межах від 20% до 80% ємності акумулятора, за умови використання «швидкісних» публічних зарядних станцій, потрібно менше 30 хвилин.
Нова система повного приводу включає в себе передній електромотор потужністю 213 к. с. (157 кВт), відомий по моделі Opel Grandland Electric, а також додатковий електромотор потужністю 112 к. с. (82 кВт) для приводу задніх коліс. Завдяки комбінації двох електромоторів, водій Нового Opel Grandland Electric AWD може розраховувати на вражаючу потужність 325 к. с. (239 кВт) та крутний момент 509 Нм, що вивільняються в одному з чотирьох можливих режимів руху:
- Режим Normal: призначений для оптимізації щоденної ефективності, пріоритет надається передньому електромотору та колесам. Максимальна потужність обмежена до 313 к. с. (230 кВт), а максимальний крутний момент — до 450 Нм. Хоча, залежно від потреб водія, задній електромотор може вмикатись автоматично для приводу задніх коліс; наприклад, під час сильного прискорення в режимі «кік-даун» (kick-down), коли обидва електромотори повністю реалізують свій потенціал.
- Режим 4WD: два електромотори працюють безперервно, потужність рівномірно розподіляється між усіма чотирма колесами в режимі 4×4, що забезпечує високий рівень зчеплення та всюди-прохідності на слизьких поверхнях. Системи ESP та контролю тяги використовують спеціальні налаштування для покращення прохідності на бездоріжжі. Доступна максимальна потужність та крутний момент.
- Режим Sport: два електромотори працюють безперервно, потужність розподіляється у співвідношенні 60:40 між передньою та задньою осями, що забезпечує динамічну поведінку кросовера у поєднанні з ефективністю під час руху. Доступна максимальна потужність та крутний момент. Додатково кермо та педаль акселератора також мають спеціальне налаштування Sport з підвищеною чутливістю.
- Режим Eco: пріоритет надається передньому електромотору та колесам, максимальна потужність обмежена до 213 к. с. (157 кВт), а максимальний крутний момент — до 343 Нм. Під час сильного прискорення в режимі «кік-даун» (kick-down) короткочасно може вмикатись задній електромотор для приводу задніх коліс та забезпечення повної потужності. Кондиціонер і педаль акселератора працюють в ощадливому режимі налаштувань Eco.
Новий кросовер забезпечує реалізацію повного приводу 4×4 без викидів вихлопних газів та, водночас, він може похизуватись захопливим прискоренням. Адже завдяки двом електромоторам, Новий Opel Grandland Electric AWD прискорюється від 0 до 100 км/год лише за 6,1 секунди.
Крім того, задоволенню від керування та відчуттю комфорту сприяють особливі амортизатори з технологією частотно-селективного демпфування (FSD, frequency selective damping), які включено в перелік стандартної комплектації Нового Opel Grandland Electric AWD. Такі амортизатори вирізняються особливою конструкцією: вони мають другий гідравлічний контур для можливості адаптації сили демпфування залежно від частоти коливань. Залежно від кожної окремо взятої ситуації — тобто, стану дорожнього покриття та стилю водіння — ці амортизатори забезпечують різні характеристики демпфування. Наприклад, для комфортного ковзання при високочастотних коливаннях, але дрібних переміщеннях штоку та коротких ударах, як ось під час руху бруківкою. Або ж навпаки: за умови динамічного та спортивного стилю водіння, при коливаннях з низькими частотами, але великим діапазоном переміщення штоку, такі амортизатори забезпечують впевненість для водія та міцний контакт коліс з дорогою. Таким чином, завдяки FSD-амортизаторам, Новий Opel Grandland Electric AWD реагує ще швидше та впевненіша на будь-яку команду водія, дарує йому справжнє задоволення від керування, залишається стабільним при гальмуванні та проходження поворотів на високих швидкостях під час руху автобаном — і це типово для моделей Opel.
Також унікальна автомобільна ДНК Opel підкреслюється спеціальними налаштуваннями пружин підвіски, стабілізатора поперечної стійкості, рульового керування, системи стабілізації ESC тощо. Таким чином, Новий Opel Grandland Electric AWD пропонує клієнтам не лише повний привод 4×4, але й також новий рівень задоволення від водіння без локальних викидів вихлопних газів.