Перейти далі
Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Новий фірмовий стиль

Для бренду Opel

Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

  • «Новий Opel»: сучасні елементи підкреслюють інноваційний потенціал Бренду.
  • Нова емблема: легендарна «блискавка» Opel в оновленому дизайні.
  • Новий шрифт: сучасний, енергійний і витриманий «Opel Next».
  • Новий колір: яскравий і електричний яскраво-жовтий колір Opel.

2 грудня 2020 року
Рюссельсхайм. Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт «Opel Next» і яскраво-жовтий колір Opel демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого поновлення — виглядати ще більш сучасно і сміливо. Адже Opel завжди був символом демократизації інновацій і мобільності. І «Новий Opel» в оновленому фірмовому стилі відображає цей дух.
Подорож в майбутнє почалася з Opel GT X Experimental. Уже в цьому концепт-карі була представлена нова «блискавка» Opel в якості емблеми майбутніх автомобілів компанії. А пофарбовані в яскравий неоновий жовтий колір стилеутворюючі елементи стали відправною точкою для створення жовтого кольору Opel в новому фірмовому стилі. Пізніше компанія представила новий Opel Mokka — перший серійний автомобіль, створений в новому фірмовому стилі Opel, центром якого став спеціальний елемент — «VIZOR», а також кокпіт нового покоління — Pure Panel.
Сьогодні Opel представляє інші елементи нового образу: нову емблему, новий шрифт, новий колір. Все те, що об’єднує в собі поняття «Новий Opel». Побачити новий стиль компанії на власні очі можна буде в першій половині 2021 року в новому Opel Crossland і повністю переробленому Opel Mokka. Це будуть перші серійні автомобілі в новому дизайні. Завдяки прогресивному дизайну вони ідеально вписуються в світ сьогоднішнього і завтрашнього дня.

Ми впевнені в собі і відкриті для всього нового. Наш девіз для нової ери — від німецької стриманості до яскравості (from cold to cool). Ми переносимо прогресивну німецьку культуру на новий, сучасний образ Бренду Opel. Новий імідж уособлює нашу вражаючу і повністю оновлену продуктову програму.

Ксавьє Дюшемін, керуючий директор по маркетингу, продажам і післяпродажного обслуговування компанії Opel

Новий дизайн Opel концентрується на найголовнішому, без зайвих елементів. Так як основний акцент в новій фірмовій емблемі перенесений на «блискавку», то кільце навколо неї стало більш тонким і філігранним. Потужною візуальною основою для емблеми також служить напис. Новий шрифт, який називається «Opel Next» — легкий і одночасно енергійний, сучасний і чіткий. Він включає три різні варіанти написання: light (тонкий), regular (стандартний) і bold (жирний). Ці форми шрифту ідеально поєднуються один з одним і утворюють єдине ціле. Новий жовтий колір Opel символізує епоху електрифікації. Колір привертає увагу, закарбовується в пам’яті і забезпечує безпомилкову впізнаваність.

Новій ері потрібні сучасні бренди. А сучасним брендам потрібен впізнаваний дизайн. Завдяки новим елементам фірмової символіки ми заявляємо про своє прагнення бути самобутніми, прогресивними, відкритими для нового і для майбутнього.

 Керівник відділу маркетингу Патрік Фурніоль

Новий образ буде відображений у всіх сферах — від продуктів до продаж та маркетингу. Він буде реалізований у всіх каналах комунікації.
Новий образ був розроблений у співпраці з агентством VELOCITY McCANN, автором нового шрифту «Opel Next» є компанія Monotype.